marți, 29 mai 2012

feedback Quo-Vadis

...asa ca m-am gandit sa scriu un feed-back in legatura cu festivalul ce a avut loc sambata 26 mai 2012. As vrea sa scriu cateva impresii scurte din trei puncte de vedere: cel al spectatorului, cel al participantului impreuna cu trupa ACCES si cel al unui viitor om al comunicarii.


Ca si spectator m-am simtit foarte bine in atmosfera creata de organizatori, trupe si oamenii prezenti pe scena, care au reusit sa imi trezeasca interesul si sa imi capteze atentia si sa ma faca sa fiu atent la ce se petrece. Si cum zicea o tipa din public, venita din alta tara: "E mai frumos la festivalul acesta pentru ca e ca la Hollywood" (ceva de genul). Un plus al festivalului e ca Dumnezeu nu a fost uitat  si i s-au recunoscut meritele fara de care nici unul dintre cei de pe scena, organizatori sau din public nu ar fi ajuns la acest festival.

 Ca si artist, mi-a parut bine ca am putut duce mesajul trupei in care cant la un public foarte divers si mi-a placut ca publicul nu a stat pasiv ci a reactionat oferind un feed-back pozitiv (cel putin asa am observat). Mi-a placut mult ca am putut relationa cu alti artisti si personalitati din diferite medii fie online fie offline.
Un eveniment de asa anvergura ar trebui organizat in fiecare an. Dar binenteles e nevoie de diferite resurse, fie materiale, spirituale, financiare, etc. si de implicarea publicului. Din punct de vedere organizatoric pot spune ca a fost peste asteptari. Chiar daca au fost mici probleme, ele sau rezolvat.

Si daca le luam pe cele bune, sa le luam si pe cele rele. Ce mi-a placut e ca juriul la unele sectiuni a reusit sa analizeze trupele si artistii participanti si sa vada elementele care ajuta trupa sau artistul sa ajunga la performanta, dar ce nu mi-a placut e ca la unele sectiuni, lipsa de profesionalism a fost foarte vizibila. Poti fi profesionist intr-un domeniu sau o ramura a unui domeniu, dar nu in toate. Probabil ca trebuia ca juriul sa fie mai diversificat. Au fost trupe sau solisti care chiar meritau sa li se fi recunoscut performantele. Si voturile publicului au avut influenta si probabil ca si asta a avut un efect neasteptat, la mine cel putin. Eu as sugera ca pe viitor sa fie premiul publicului, si premiul juriului, doar asa se poate recunoaste valoarea adevarata a cuiva. Oricum din greseli invatam si eu cred si sper ca la urmatoarea editie, nominalizarile sa fie mai la obiect, castigatorii sectiunilor nominalizate sa fie alesi dupa meritele si performantele lor si  dupa o analiza mai buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Conversatie la Tron

Tocmai am terminat de filmat videoclipul pentru melodia „Conversaţie la Tron”. Originalitatea acestui videoclip constă în introducerea el...