marți, 10 aprilie 2012

Despre Festivalul Quo-Vadis



M-am bucurat mult sa aflu ca impreuna cu trupa din care fac parte, ACCES, am fost nominalizati la premiile Quo-Vadis, editia a 6-a. Chiar ma intrebam de multe ori ”oare o sa se mai tina festivalul Quo-Vadis?”. Chiar nu mai credeam ca va fi ceva, dar se pare ca nu am fost dezamagit de organizatori. Eu personal am apreciat acest festival inca de cand am aflat de el. Chiar imi doream ca intr-o buna zi sa pot participa impreuna cu o oarecare trupa (pe-atunci nu cantam in nici o trupa). Uite ca acel vis a devenit realitate si ii multumesc lui Dumnezeu pentru asta. Ma bucur si ca pot vota trupele participante pentru a putea castiga sectiunea pentru care au fost nominalizate, si chiar va incurajez pe unul fiecare sa faceti la fel accesand situl: http://www.quo-vadis.ro/

Fiecare dintre noi avem cate o personalitate care ne influenteaza stilul de muzica si chiar artistii pe care ii ascultam. Ce-mi place cel mai mult la aceste trupe ( fie ca abordeaza un stil mai comercial, fie mai independent), e faptul ca ei canta pentru un singur scop: acela de a-l grorifica pe Dumnezeu, si sper ca acest scop sa nu se stinga la nici o trupa. Sper sa revin cu mai multe informatii despre trupele care participa si sa aflam si parerea lor despre acest festival.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Conversatie la Tron

Tocmai am terminat de filmat videoclipul pentru melodia „Conversaţie la Tron”. Originalitatea acestui videoclip constă în introducerea el...