marți, 21 iunie 2011



Vreau sa vorbesc despre contrastul de imagine al unui magazin de legume si fructe. Am mers sa fac ceva cumparaturi chiar dupa cateva zile dupa ce sa deschis. Atmosfera era primitoare, personalul foarte incantat si preturile accesibile. Chiar ma gandeam ”woaw ce fain de astia ca stiu sa se comporte cu clientul”. Dar este o vorba: orice minune tine 3 zile. Si asa a si fost. Dupa cam o saptamana merg iarasi tot la acel magazin. Dar surpriza..personalul nu mai era acelasi vioi si plin de viata, preturile or crescut si muzica era data tare ca parca imi puscau creierii. Ce sa intamplat oare intr-o saptamana de a devenit asa atmosfera? Probabil e lipsa cunostintei a marketingului dezvoltat cu clientul..hmmm.. poate altceva. In concluzie magazinul de fructe si legume care la inceput imi placea, acum mi-a devenit antipatic.


O alta faza foarte tare pe care am trait-o e cand am mers la aprozarul de la mine din bloc. Vanzatoarea e o prietena de-a mea. Mi-am cumparat ceva fructe, imi calculeaza cat am de platit, ii dau banii si ea trebuie sa-mi dea rest. Ia restul din casa mi-l da, dar pe langa rest imi da si banii inapoi :D (o inteleg pentru ca avea mult de lucru). Eu ca sa fiu corect ii dau banii inapoi pentru ca nu-mi place sa profit de pe urma altora. Dar cea mai tare faza e ca patronul a pus si un aparat de inghetata. Azi era defect si a pus o foaie pe care a scris: „Inghetata nu functioneaza momentan”. Il inteleg pentru ca e arab, dar probabil vorbeste mult mai bine decat alti romani. Sa ne auzim cu bine ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Conversatie la Tron

Tocmai am terminat de filmat videoclipul pentru melodia „Conversaţie la Tron”. Originalitatea acestui videoclip constă în introducerea el...