luni, 18 octombrie 2010

Despre ceea ce vinzi

Mergeam pe stradă, când în faţa mea a apărut o doamna la vreo 35 de ani care purta o insignă pe care scria: Slăbeşte. Întreabă-mă cum. Până aici totul e k. Dar paradoxul face ca femeia să aibă o greutate pe care o aproximez eu la 70 de kg, poate mai mult. Mă întreb cum poate o doamnă să poată ajuta o persoană care vrea să slăbească, când de fapt acea doamnă, la prima aparenţă, nu dă dovada vie că ea a reuşit să slăbească. De fapt ea reprezintă un brand sau un produs de slăbit. Trebuie să fie dovada pentru ca targetul să fie atrasă de cea ce oferă. De exemplu, în altă zi m-am întâlnit cu un fost vecin care vinde produse naturiste de slăbit. El a folosit acele produse de slăbit care l-au ajutat să ajungă la greutatea normală. Eu cred că doar asa poti convinge pe cineva sa-ţi cumpere produsul, şi anume să-i dovedeşti că cea ce îi vinzi are efectul dorit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Conversatie la Tron

Tocmai am terminat de filmat videoclipul pentru melodia „Conversaţie la Tron”. Originalitatea acestui videoclip constă în introducerea el...